پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تست نهایی رژه 140 فروند هواپیمای نیروی هوایی ارتش با تمرین ده‌ها فروند از انواع جنگنده‌ها، با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، تست نهایی رژه 140 فروند جنگنده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که قرار است شنبه 29 فروردین به مناسبت روز ارتش برگزار شود، امروز پنج‌شنبه 27 فروردین در پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی در تهران انجام شد.

در این تمرین که تحت نظارت امیر سید محمد علوی معاون عملیات و امیر قائمی معاون بازرسی نیروی هوایی ارتش انجام شد، بیش از 40 فروند از انواع جنگنده‌های این نیرو از جمله جنگنده‌های F4، F5، F7، صاعقه، آذرخش و میگ 29 به اجرای آخرین تمرینات هوایی خود پرداختند.

علی رغم بارش باران و لغزش باند پروازی فرودگاه مهرآباد، خلبانان جوان و مجرب نیروی هوایی ارتش با موفقیت توانستند دستورات لازم را اجرا کرده و با انجام پرواز تا محل جایگاه رژه 29 فروردین، تمرینات فردی و گروهی را به نحو مطلوب اجرا کردند.

تعدادی از جنگنده‌های ارتش نیز از پایگاه‌های مختلف کشور همچون همدان و اصفهان، با الحاق به جنگنده‌های برخاسته از پایگاه تهران، آخرین تست خود را با موفقیت کامل به انجام رساندند.

کد خبر 79162

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز